Bestellen & bezorgen
Online bestellen
Bij Allround Office bestelt u eenvoudig uw nieuwe en gebruikte kantoormeubelen online voor de laagste prijs. U selecteert de kantoormeubelen en kiest waar mogelijk de gewenste kleur en het materiaal van uw nieuwe kantoormeubilair.
Heeft u toch nog vragen tijdens het bestellen, dan kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling:
0347-324777 AllroundOffice
Winkelmandje
In uw winkelmandje vindt u een overzicht van de door u geselecteerde kantoormeubelen. Indien het overzicht van kantoormeubelen in uw winkelmandje naar wens is, klikt u op bestellen.
Inloggen of Registreren
Bent u reeds klant dan voert u uw e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen.
Bent u een nieuwe klant, dan klikt u op de knop ‘Nieuwe Klant’. U voert nu uw (bedrijfs)gegevens in en klikt op ‘Opslaan’. U keert nu terug naar de pagina waar u vandaan kwam.
U klikt nogmaals op ‘winkelwagen’, nogmaals op bestellen en controleert uw gegevens.
Let op !!! Banknummer is veranderd !!
Betaalmogelijkheden
Indien alles klopt, kiest u één van de 4 betaalmethodes:
- Per bank vooruit
- Contant bij aflevering
- iDeal
- Op rekening ( alleen voor vaste klanten )
Klik vervolgens op ‘Bestelling Afronden’ om uw bestelling definitief te plaatsen.
Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verwerkt en nemen wij contact met u op om een afspraak te maken voor de levering van uw nieuwe of gebruikte kantoormeubels.
Bezorgen:
Wij leveren kantoormeubels door heel Nederland.
Afhaal is ook mogelijk, de eventuele bezorgkosten worden dan automatisch verwijderd uit uw bestelling.
Desgewenst kunnen wij u van dienst zijn met montage, vraag naar onze voorwaarden.